English
English
Deutsch
Deutsch
French
French
Italian
Italian
Spanish
Spanish
Polish
Polish
Portuguese
Portuguese
Turkish
Turkish
Vietnamese
Vietnamese
简体
简体
繁体
繁体
Japanese
Japanese
Korean
Korean
Thai
Thai
Finland
Finland
Kazakh
Kazakh
Romanian
Romanian
Arabic
Arabic
Czech
Czech
Tuki
fi
fi

Eksklusiivinen: Karrigan kertoo suosikki-CS-skineistään ja unelmastaan Batman-teemaisesta AK-47:stä

Uutiset
joulu 03
13 katselukerrat 3 lukuminuutit

Counter-Striken skinit ovat jo pitkään olleet paljon enemmän kuin pelkkiä visuaalisia päivityksiä — pelaajille ne kantavat muistoja, tunteita ja henkilökohtaista merkitystä. Tässä haastattelussa FaZe Clanin pelinsisäinen johtaja ja CS-legenda Finn “karrigan” Andersen jakaa oman suhteensa skineihin, aina ensimmäisestä onnekkaasta case-avauksestaan tunnepitoisiin esineisiin ja jopa unelmaan Gothamista inspiroidusta omasta designista.

Mikä oli ensimmäinen skinisi CS:ssä ja miten sait sen?

Ensimmäinen oikea skinini oli AWP Lightning Strike StatTrak. Se oli mielestäni ensimmäinen case, jonka koskaan avasin, ja muistan olleeni siitä todella iloinen.

Mikä on kaikkien aikojen suosikkiskinisi ja miksi?

Butterfly Dopplerini on ehdottomasti suosikkieni kärkipäässä. Se toimii pelissä erinomaisesti punaisen värin kanssa.

Myös siksi, että olen omistanut sen monta vuotta, ja se on nähnyt paljon voittoja ja tappioita — mutta pidän sen ulkonäöstä riippumatta siitä, milloin pelaan sillä.

lue lisää

Onko jokin skini, joka kantaa henkilökohtaista tarinaa turnauksesta tai tietystä hetkestä urallasi?

Ei varsinaisesti, mutta minulle tärkeää on se, että sain AWP Boom -skinin ja AK-47 Fire Serpentin veljeltäni kauan sitten — joten niillä on minulle henkilökohtainen arvo.

Kun valitset skinejä, painotatko enemmän ulkonäköä, harvinaisuutta vai tunnearvoa?

Rehellisesti sanottuna kaikkea näitä. Pelaamisen kannalta kyse on enimmäkseen estetiikasta. Totta kai voisin omistaa arvokkaampiakin skinejä, mutta niiden täytyy olla sellaisia, joita on miellyttävä katsella pelin aikana.

Uskotko ”kirottuihin skineihin”? Sellaiseen, jonka vaihdoit hävityn turnauksen tai ottelun jälkeen?

En oikeastaan, mutta rakastan butterfly-veistäni, vaikka olen hävinnyt joitain pelejä sillä — joten jos jokin skini voisi olla kirottu, se olisi varmaankin se. Mutta se näyttää silti todella hyvältä, haha.

Onko jokin skini, jota et myisi mistään hinnasta?

Luulen, että tunnearvon takia en koskaan myisi AWP Lightning Strikeani. Olen omistanut sen niin pitkään, että sen pois myyminen tuntuisi oudolta.

Jos voisit suunnitella oman nimikkoskinisi, millainen se olisi?

Luultavasti mahdoton tekijänoikeussyistä. Mutta kuvittele, jos voisimme saada jonkinlaisen Batman-teemaisen skinin. Rakastan tummia värejä ja uskon, että teema sopisi älyttömän hyvin CS-skiniin.

Karrigan selittää, että hänen unelmiensa nimikkoskinin keskiössä olisi synkkä estetiikka, ja AK-47 olisi täydellinen pohja designille. Hän kuvittelee minimalistisen ulkoasun, joka rakentuu tummille sävyille ja hienovaraisille Batman-keltaisille korostuksille — mutta painottaa, että skinin täytyy olla aidosti omaleimainen erottuakseen monista muista AK-skinien variaatioista pelissä. Jos se joskus toteutuisi, hän vihjaa jopa tuovansa ikonisen Batman-maskinsa takaisin lavalle juhlistaakseen hetkeä.

lue lisää

Sen pitäisi olla jotain uniikkia toimiakseen. Tummasävyinen AK, jossa olisi minimalistisia Batman-keltaisia yksityiskohtia, voisi olla todella siisti — ja saattaisin jopa tuoda Batman-maskin takaisin lavalle, jos skini oikeasti toteutuisi.

Aika tehdä oma ennusteesi

Ja saat mahdollisuuden voittaa Dragon Loren sekä monia muita siistejä palkintoja

Olemme CS2-pelifanien ja & skinien ystävien yhteisö

Liity sosiaalisiin verkostoihin

Täällä on vain parhaita CS2-koteloita

Skin.Clubista löydät koteloita joka makuun ja kokonaisen osion yhteisön luomia erikoiskoteloita

Kirjeesi on lähetetty.
Tarkista tiedot sähköpostistasi